perjantai 23. joulukuuta 2016

Ihana arpajaisvoitto!

Voi kuinka upea yllätys, kun Jenspan ylläpitämän Minit Koivikon Katveessa -blogin arpajaisvoitto tuli minulle! Suloinen Kisu-kissa nosti bloginimeni "Lumoaja" lasista ja sainkin heti viestiä Jenspalta, että olen voittanut. Katso Kisu-kissan suorittama arvonta täältä. Eilen sain postissa (tällä kertaa posti toimi ripeästi) ison kirjekuoren, jonka sisältä löysin laatikollisen ihania pikkuesineitä. Kiitos Jenspalle ja Kisu-kissalle loistavasta joululahjasta. Laatikko sisälsi kaikki nämä esineet:

  • Kissa ja kissanruokaa
  • Joulukuusi
  • Kelkka
  • Siemenpusseja
  • Kaksi peliä
  • Värituubeja, pensseleitä ja paletti
  • Multasäkkiprintti
  • Rakennussetti
  • Kaksi mattoa
  • Pussillinen helmiä 
  • Kaunis joulukortti


Kyllä näillä kelpaa! Nyt voin sanoa, että arpaonni on suosinut minua tänä vuonna, kun vielä voitin Kätevä&Tekevä-messuiltakin kirjan. Koen, että olen lähtenyt oikealle polulle ja minun on määrä kulkea tätä nukkekotiin johtavaa tietä iloisin mielin itseeni luottaen. Mihin tie minut sitten viekään.

Lisäksi haluan vielä kiittää työkaveriani aivan ihanista keramiikkaruukuista. Ruukut ovat hänen kertomansa mukaan niitä, joilla hän on itse lapsena leikkinyt. Nämä kauniit ruukut tulevat lattiaruukuiksi omaan nukkekotiini!

Huomenna on jouluaatto ja jouluvalmistelut on jo tehty. Vielä on vähän töitä tehtävä ja sitten pääsen minäkin joulun viettoon. Tulossa vielä jouluinen päivitykseni tarinan ja kuvien kera!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit! <3